Preču atgriešanas un naudas atmaksa

Paldies, ka apmeklējat Datoru Doktorāta interneta lapu!
Ja kāda iemesla dēļ Jūs neesat pilnībā apmierināts ar pirkumu, aicinām Jūs iepazīties ar Mūsu atmaksas un atgriešanas noteikumiem. Šī Atgriešanas un atmaksas kārtība ir izveidota, balstoties uz Atgriešanas un atmaksas kārtības ģeneratoru.

Jūsu piekrišana

Izmantojot vietni www.dado.lv, reģistrējot kontu vai veicot pirkumu, Jūs piekrītat mūsu Atgriešanas un atmaksas politikai un piekrītat tās noteikumiem.

Jūsu pasūtījuma atcelšanas tiesības

Jums ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu.
Pasūtījuma atcelšanas termiņš ir 14 dienas no dienas, kad Jūs saņēmāt Preces vai kad Jūsu norādītā trešā persona, kas nav pārvadātājs, pārņem piegādāto preci.
Uz Juridiskām personām PTAC likums neattiecas, un nav spēkā atgriešanas iespējas.

  • Precei ir jābūt oriģinālajā iepakojumā
  • Nelietotai
  • Ar nesabojātu iepakojumu
  • Jāaizpilda atteikuma anketa Spied šeit

Lai izmantotu savas atteikuma tiesības (fiziskai personai) , Jums ir jāinformē mūs par savu lēmumu ar skaidru paziņojumu. Jūs varat mūs informēt par savu lēmumu, izmantojot:

pa e-pastu: info@dado.lv

Mēs atgriezīsim Jūsu maksājumu ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Mēs saņemsim atpakaļ Preci. Mēs izmantosim tos pašus maksāšanas līdzekļus, ko Jūs izmantojāt Pasūtījumam, un Jums nebūs jāmaksā nekāda maksa par šādu naudas atgriešanu.

Lielākajai daļai preču atgriešana ir bezmaksas. Ja konkrētai precei ir atgriešanas izdevumi, par to klients tiek informēts pie atgriešanas noformēšanas.

Pēc iepazīšanās ar preci, ja nolemjat preci nepaturēt –

  1. jāaizpilda atteikuma anketa
  2. jāsagatavo sūtījums tā oriģinālajā iepakojumā, bez lietojuma pazīmēm
  3. jānoplēš vecās piegādes uzlīmes

Ja precei ir defekts, kas radies transportēšanas laikā, vai konstatējot pie sūtījuma montāžas

  1. uz info@dado.lv, jānosūta 3 fotogrāfijas kurās skaidri redzams bojājums
  2. apraksts par radušos defektu, papildus norādot pasūtītāja vārdu uzvārdu vai pasūtījuma numuru.
  3. jānorāda iepakojuma izmēri (platums x garums x augstums) un svars ja tas norādīts uz iepakojuma

Tālāk Jums tiks piedāvāti sekojoši risinājumi:

  1. Aizstāt bojātās daļas ar jaunām, aizņemot aptuveni 5-15 darba dienas
  2. Ja nav iespējams aizstāt daļas, tad bojāto preci aizstāt ar jaunu preci, aizņemot aptuveni  5-15 darba dienas, jo iespējams būs nepieciešams bojāto preci nogādāt atpakaļ noliktavā lai saņemtu vietā jaunu preci.

Aizstājot preci ar jaunu vai atgriežot prece vienmēr jāiepako kartona iepakojumā, kaste var būt neoriģināla, bet jebkāds kartona iepakojums. Jo svarīgi ir preci nogādāt atpakaļ ražotājam bez papildus radušiem bojājumiem, kas var rasties, neiepakojot preci kārtīgi. Pareiza preces iepakošana ir klienta atbildība un pienākums. Kā arī prece ir jāiepako tik daudz kastēs, cik sākotnēji tika piegādāta. Precei jābūt izjauktai līdzīgi kā tika piegādāta, nedrīkst pārsniegt izmērus kādos sākotnēji tika piegādāta. Pretējā gadījumā, šos izdevumus sedz klients, vai arī pie sūtījuma paņemšanas kurjers ir tiesīgs nepieņemt šo sūtījumu dēļ neatbilstības.

Atgriezt preci atpakaļ ražotājam (tikai 14 dienu ietvaros) tikai fiziskām personām 2-5 darba dienu laikā tiks pieteikts kurjers, kas no Jūsu adreses paņems bojāto preci un nogādās atpakaļ noliktavā. Nauda atmaksa seko pēc tam , kad prece nonāk atpakaļ noliktavā, aizņemot līdz 30 dienām.

  • Ja defektu esat konstatējis pēc 14 dienām, naudas atgriešana vairs nav spēkā, bet gan tikai preces apmaiņa pret tādu pašu, vai preces garantijas remonts.